جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

رونمایی از سفره‌های ربنا به ابتکار بهزیستی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۵۰۰۲
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رونمایی از سفره‌های ربنا به ابتکار بهزیستی خراسان رضوی
مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی از راه‌اندازی پویش استانی سفره‌های ربنا در بهزیستی استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
علی صمدی جوان_ به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی، در مراسم رونمایی از پویش سفره‌های ربنا اظهار کرد: باتوجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های همدلانه و مؤمنانه به همشهریان از جمله افراد نیازمند، معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی ۲ پویش مردمی برگزار می‌کند و تمام واحد‌های مشارکت‌های مردمی نیز در سطح فعال‌شده است.

وی افزود: هر سال خیران و افراد نیکوکار در قالب سفره‌های اطعام و اکرام، روزانه صد‌ها سفره در استان پهن می‌کردند، اما امسال باتوجه به همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم اجتناب از گردهمایی‌های این‌چنینی، پویش استانی سفره‌های ربنا را راه‌اندازی کردیم تا خیران و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبد‌های غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.

پوریوسف تصریح کرد: با راه‌اندازی این پویش، علاوه بر اینکه نیاز مددجویان رفع می‌شود، واقفان و خیران نیز طبق روال هر سال به نیت قلبی خود که اطعام و اکرام است می‌رسند و سفره‌های اطعام امسال وارد خانه‌های مددجویان می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی بیان کرد: شماره تلفن شبانه‌روزی ۳۲۲۳۲۶۰۵ برای هماهنگی نذور‌های خیران و افراد نیکوکار راه‌اندازی شده است تا در صورت تمایل به این پویش بپیوندند.

پوریوسف همچنین با اشاره به وضعیت بیماری کرونا میان جامعه هدف بهزیستی، افزود: با اینکه امکان ارائه آمار مبتلایان به کرونا از استان‌ها سلب شده است، اما باید اعلام کنم که دست‌کم از روز گذشته تاکنون هیچ‌ مورد جدید ابتلا یا فوت در جامعه هدف بهزیستی گزارش نشده است و تمامی پروتکل‌های بهداشتی باجدیت رعایت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی با اشاره به وضعیت بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان در سال ۹۹ گفت: خوشبختانه با تزریق بخشی از بودجه اجرای این قانون، اینک درحال انجام تعهدات خود هستیم و به مرور تلاش خواهیم کرد تا تمام مددجویانی که طبق این قانون، حقوقی دارند، بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->